بیست اختراع برتر ساال1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
بیست اختراع برتر ساال1
تاریخ : سه شنبه 23 مهر 1392
نویسنده : RmZiRn

کاربر عزیز باز شدن تصاویر زمان بر است لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید.

 

 

گروه اینترنتی شادینه


    در این مجموعه نگاهی به فهرست نهایی ۲۰ اختراع که برای جایزه جیمز دایسون رقابت میکنند، انداخته ایم. این اختراع ها به لحاظ کیفیت و نوآوری در طراحی مورد مقایسه قرار می گیرند. برنده این رقابت جایزه ۳۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد. از جمله این اختراعات، این دستگاه ساخت بریتانیاست که مواد زائد صنایع نساجی را به مواد جایگزین پلاستیک تبدیل میکند.

 


بیست اختراع برتر سال


    زاریوس، دستگاه ساخت آلمان، که با استفاده از باد، انرژی تولید میکند و با آن میتوان باتری دستگاههای الکترونیکی را شارژ کرد.

 


alt


    دستگاه سونو، ساخت استرالیا، که صداهای خاصی را از محیط حذف می کند. کاربران می توانند انتخاب کنند که چه صداهایی از محیط حذف شود.

 


بیست اختراع برتر سال


    گفته شده که با "اولتو"، میتوان در فضای مورد نیاز برای نگهداری میوه و سبزیجات صرفه جویی کرد. این دستگاه ساخت اسپانیا، از حرارت پشت یخچال استفاده می کند و می توان آن را طوری تنظیم کرد که سرد یا گرم، مرطوب یا خشک باشد.

 


بیست اختراع برتر سال


    این دستگاه ساخت آمریکا به نام "روو لایتس" با ایجاد حلقه های نورانی در اطراف چرخ ها، ایمنی دوچرخه سواران را بالا می برد.

 


بیست اختراع برتر سال


    "کامب" نوعی کامیون بدون راننده که با استفاده از سیستم موقعیت یابی (جی پی اس) هدایت می شود. این وسیله نقلیه ساخت اتریش است.

 


بیست اختراع برتر سال


    "استک" نام این چاپگر کم حجم است که بر روی دسته ای کاغذ قرار می گیرد و همچنان که کار می کند، کاغذها مصرف کرده و به سمت پایین حرکت می کند. گروه سوئیسی سازنده این دستگاه می گوید که که این چاپگر برای خانه های کوچک ایده آل است.

 


بیست اختراع برتر سال


    این دستگاه بخیه اتوماتیک قرار است هنگامی بیمار در حال بخیه شدن است به کارکنان پزشکی امکان دهد تا وقت خود را صرف کارهای دیگری بکنند. این دستگاه ساخت کاناداست.

 


    بیست اختراع برتر سال


    دستگاه "تیم او" به کسی که با جلیقه نجات روی آب کشیده می شود، امکان می دهد صورتش خارج از آب قرار گیرد. ساخت بریتانیا.

 


بیست اختراع برتر سال


    کورتکس، قالب چاپ شده به روش سه بعدی است که به جای قالب ها گچی ای که گفته می شود سنگین، خارش آور و بدبو هستند، استفاده می شود. ساخت نیوزیلند.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409